88

Lirik Lagu Zynakal - Beli Jiwa

!! Link Download Mp3 !!
♪ Lirik Lagu Zynakal - Beli Jiwa ♪


mula jiwa dibuat jual beli
mula mula ditawar harga hati
penat kaki tak boleh nak berdiri
sakit hati tak boleh nak menyanyi

jiwa pun dah pernah diberi
jual semangat dan hilang seri
ku tetap aku yang begini
ada kisah ada sebab sendiri

c/o
mula beli jiwa
lepastu pilih kasih
banyak tabur janji
tabur baja tanam benih

salah pilih hari
nama tak boleh bersih
apa warna hati
walau air muka jernih

takkan sampai hati
nak cakap pun tak boleh
cincin dah dijari
rezeki dia terpilih

satu hari nanti
dijamin pasti pulih
jaminan tiada tapi
ku yang ambik alih ( 2x )

tenggelamkan wajah tak bermaya
ditanya saat mata berkaca
masihkah boleh rasa gembira
bila diri sudah mula punya nama

kuasa percaya punca lupa
dengan kata kata boleh kecewa
kuasa percaya jadi punca
kuasa percaya

tenangkan diri
pejamkan mata
dan sejukan hati
di saat diberi api
tuhan menyaksi
kan apa yang jadi
apa yang berlaku
diwaktu aku sunyi
taknak terbenam
macam matahari
lepas ni hilangnya sinar dari mentari
masih lagi aku masih mencari
erti kewujudan disini dan abadi

c/o
mula beli jiwa
lepastu pilih kasih
banyak tabur janji
tabur baja tanam benih

salah pilih hari
nama tak boleh bersih
apa warna hati
walau air muka jernih

takkan sampai hati
nak cakap pun tak boleh
cincin dah dijari
rezeki dia terpilih

satu hari nanti
dijamin pasti pulih
jaminan tiada tapi
ku yang ambik alih ( 2x )

Klik Dapatkan Mp3nya Disini-->